Skip to content

Gata

27 November 2008

Gata, ne-am mutat. De tot. Astăzi a venit nenea de la Telus și ne-a dat internet și cablu TV, deci este primul post scris din noua locuință. Tot astăzi am cărat și ultima geantă de 40 de kile din Vancouver în Richmond. Atât de mult a trebuit să car în ultima vreme cu mutatul ăsta dintr-o parte în alta (Timișoara – Hunedoara – Vancouver – Richmond) că acum știu ce voi face dacă falimentează Microsoft: mă fac hamal! Experiență am. Porturi sunt și în Vancouver și în Seattle… Dar momentan am terminat cu căratul!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

