Skip to content

La Grecu’ Nebun

27 November 2008

Este un restaurant grecesc chiar peste drum de noi. Îi zice Mad Greek. Normal că tot personalul e format din chinezi. Din ce ziceam că sunt mulți unde locuiam în Vancouver, că eram la două străzi de Chinatown, vreau să spun că în centrul în Richmond sunt numai chinezi. Serios. Cred că eu și soția suntem singurii caucasians din bloc, dacă nu din cartier.

După cum ziceam, personalul restaurantului format doar din chinezi. Meniul format doar din preparate grecești. Am cerut și eu o musaca. Mie îmi place foarte mult musacaua pentru că făcea bunica o musaca de vinete de nota 10. Ba îmi place atât de mult că am insistat să ia și soția rețeta, așa că acum și ea face o musaca de nota 10. Ei bine la Grecu’ Nebun vine o chestie. Destul de departe de musaca, dar să zicem. Măcar avea și carne și vinete și mai știu eu ce trebuia acolo. Ce m-a dat gata a fost că a venit cu o garnitură copioasă de orez.

Sunt convins că bucătarul, chinez, desigur, când a luat cartea de bucate și a văzut ce și cum, a avut sentimentul ciudat că ceva lipsește. Că a uitat ceva. Până a avut o revelație: Orez! Cum ar putea exista un fel de mâncare fără orez? Eh, au uitat ăștia să-l treacă în cartea de bucate, noroc cu spiritul lui de observație. Dar serios acum, musaca cu garnitură de orez? Și nu e prima dată când pățesc asta. Mi-am luat mai demult un wrap. Cică piept de pui împachetat în salată verde. Așa scria. 90% din umplutură era orez😐

Evident că nu mai mergem niciodată la Mad Greek. Dar măcar am înțeles de unde vine numele: trebuie să fii nebun să dai un restaurant cu specific național pe mâna unor bucătari chinezi.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

