Skip to content
Tags

Cafea – Partea VII

5 December 2008

Sau pregătitul cafelei. O altă distracție. Nici nu vă închipuiți câte combinații există.

Cam în toate cafenelele, după ce comanzi primești un pahar de plastic ce conține doar cafeaua – neagră, cum se zice. Iei paharul respectiv și, întotdeauna, este o măsuță undeva în apropiere unde sunt de toate. Chiar de toate. De exemplu, la Starbucks, după ce ai primit cafeaua, poți face următoarele:

  • Poți să-ți îndulcești cafeaua. Pe măsuță sunt plicuri de zahăr, zahăr brun, și vreo două-trei feluri de îndulcitori sugar-free.
  • Poți să-i adaugi lapte. Pe măsuță sunt termosuri cu lapte degresat, lapte parțial degresat, lapte normal, lapte de soia și coffee creamer (care nu știu exact ce este dar este foarte bun).
  • Poți să adaugi condimente. Pe măsuță sunt solnițe cu scorțișoară, vanilie, cacao și încă vreo două pe care nu le-am reținut.
  • Poți să adaugi miere. Pe măsuță este miere. 

O mulțime de posibilități. Și asta pentru începători ca mine. Pentru că poți cere, de fapt, mult mai multe extra-uri în momentul în care comanzi cafeaua. Dar nu mi-am bătut capul să învăț exact ce și cum. Știu că poți cere în plus gheață, frișcă, niște siropuri… Am văzut că sunt și site-uri care explică totul pe larg, cu titluri de genul ”How to order coffee in 10 easy steps”. Cred că cine mă vede își dă seama că nu sunt de pe aici. Pentru că eu nu sunt atât de sofisticat încât să cer un ”Iced Single Venti Mocha, No Whip”, eu cer doar ”Tall” în care îmi pun, ulterior, un singur pliculeț de zahăr.

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

