Skip to content
Tags

Românește

8 December 2008

Clădirea în care ne-am mutat, la fel ca și locuința temporară pe care am avut-o în Downtown, dispune de un bazin de înot interior. Și mie îmi place foarte mult să înot. Și apa din bazin e curată și albastră – o văd în fiecare zi printr-un geam pe care scrie ”Under construction. Do not enter”. Doar că sala ce adăpostește bazinul nu pare a fi în construcție. E zugrăvit, faianța e pusă, după cum ziceam, și apă în bazin este… Nici nu am văzut pe nimeni muncind pe acolo vreodată. Atât doar că este o găleată care se mută pe platforma bazinului când într-o parte, când în alta. Dimineața e într-un capăt al bazinului, seara e în alt capăt. În rest totul e neschimbat. Pun pariu că echipa care trebuie să construaiscă sala e formată din români.

Dar nici cu mine nu mi-e rușine. Care acum câteva luni stăteam într-o garsonieră vai steau ei în Timișoara, de muream de frig iarna și de cald vara și acum mă plâng că nu e deschis bazinul de înot din bloc. Mda.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

