Skip to content
Tags

Multe cărți, din nou

10 December 2008

Spook Country de William Gibson a fost super. Tehnologie de ultimă oră și espionage. Mi-au plăcut mai ales ultimele capitole, în care acțiunea se petrecea în Downtown Vancouver, la câteva străzi de locuința noastră temporară. Cartea merită citită din plin (chiar dacă nu locuiți în Downtown Vancouver) și aștept cu nerăbdare următorul roman al autorului.

Concepts of Modern Mathematics de Ian Stewart a fost o carte foarte bine scrisă, dar tot în genul pop science. Totuși, autorul a reușit să acopere destul de mult din matematică fără să intre în amănunte complicate. Cu această ocazie mi-am adus aminte de matematica studiată în liceu și facultate dar, în afară de câteva elemente de topologie, nu am găsit nimic ce nu știam în carte. Totuși, după cum ziceam, este scrisă bine și ușor de înțeles.

Prediction, Learning and Games de Nicolo Cesa-Bianchi și Gabor Lugosi nu am mai citit-o. Am lăsat-o după câteva pagini deoarece nu era ceea ce căutam. Prea multă teorie și prea puține aplicații și din păcate nu am timpul necesar să o studiez.

Just After Sunset de Stephen King este o carte la care m-a atras, inițial, coperta – mi-a plăcut portocaliul-Halloween. Este o antologie de povestiri. Aceasta a fost prima dată când am citit ceva de Stephen King mai scurt de un roman dar nu am fost dezamăgit. Povestirea mea preferată a fost N., dar vi le recomand pe toate.

Duma Key de Stephen King a fost un roman foarte bine scris – ca toate celelalte – horror, supranatural, tot ce trebuie. Ce mai, omul se pricepe să scrie.

Acum citesc Beautiful Code de Andy Oram și Greg Wilson (editori). Cartea este o colecție de povestiri despre cod frumos, culese și editate de cei doi. Încă nu mă pronunț pentru că abia m-am apucat de ea.

Urmează… Nu știu exact ce urmează. Pe partea tehnică urmează The Pragmatic Programmer de Andrew Hunt și David Thomas și două cărți despre refactoring: Refactoring: Improving the Design of Existing Code de Martin Fowler, Kent Beck, John Brant și William Opdyke și Refactoring Patterns de Joshua Kerievsky. Ficțiune nu știu încă. Probabil ceva de Stephen King. Fie Lisey’s Story, fie Cell, fie povestiri din nou – Everything’s Eventual. Sau Snow Crash de Neal Stephenson?

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

