Skip to content

SQL Stuff

10 December 2008

Am reușit să fac o grămadă de chestii cu SQL Server, care îmi este din ce în ce mai drag. Din păcate timpul nu îmi permite să explic tot ce aș vrea. Dar promit să scriu câte ceva când voi avea un program mai lejer. În domeniul acesta sunt convins că nu vin cu mari descoperiri – majoritatea lucrurilor le învăț la rândul meu de pe MSDN, dar sunt niște chestii atât de drăguțe.

Așa că, pe scurt, despre ce aș putea scrie: bulk import și export (cu fișiere ce specifică formatul și bcp), SQL Server Integration Services și ETL (în Visual Studio și nu numai), triggers (FOR/INSTEAD OF/AFTER INSERT/UPDATE/DELETE), poate și ceva despre securitate și privilegii (schemas, roles, users).

Îmi pare bine că, în sfârșit, am aprofundat domeniul.

From → code complete

Leave a Comment

Leave a Reply

