Skip to content

Going Out of Business

14 December 2008

E criză economică. Asta aud peste tot. Personal nu o simt pentru că am sosit în Canada în plină criză și nu știu cum era înainte. Și altfel nu am de ce să mă plâng. Dar nu despre mine este vorba în postul ăsta.

Alții se pare că nu o duc la fel de bine. Prin magazine sunt reduceri de 40%, tocmai acum, înainte de Crăciun. Înseamnă că lumea nu mai cumpără. La televizor sunt o mulțime de reclame la astfel de reduceri. Dar cele mai ciudate mi se par reclamele la going out of business sale. Adică magazinul falimentează, se închide, așa că vinde tot ce are pe stoc la prețuri de nimic. Ce mi se pare ciudat este vocea veselă care face anunțul. Nu ratați ocazia! Prețuri uimitoare! Going out of business! Atât entuziasm… Eu, dacă mi-ar falimenta afacerea, nu aș fi atât de vesel și entuziast.

La cealaltă extremă, între două going out of business sales, este o reclamă la diamante – fără reduceri. Este un contrast atât de mare că îți sare în ochi imediat. De la ”lămpi începând de la doar 10$” sau te miri ce alte nimicuri ieftine, numai bune pentru oamenii prinși nepregătiți de criza economică, la ”diamante de nu-știu-câte karate, de la doar 3000$”. Îmi vine să sun la numărul afișat și să-i întreb ”Voi știți pe ce lume trăiți? Ați văzut cu ce reclame împărțiți air time-ul?”. Unii nu își mai cumpără nici brad de Crăciun, de unde diamante? Pun pariu că foarte curând o să văd reclamă și la diamante going out of business. Dar nu, nu o să fug să-mi cumpăr bling bling 🙂 Totuși, e criză!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

