Skip to content

Imagini

15 December 2008

În primul rând am aflat de la Iren de An Awsome Book. Cartea asta awsome mi-a adus aminte de Seadragon. Și ajuns pe site-ul Live Labs, am văzut demo-ul oferit pentru Deep Zoom în Silverlight: Hard Rock Memorabilia. Și dacă tot am ajuns acolo, am zis să arunc un ochi și la Photosynth, să văd ce se mai întâmplă pe site-ul respectiv, pentru că nu am mai dat pe acolo de când auzisem că s-a lansat. Adică nu era mai nimic pe el. Acum, de exemplu, Time Square este la 71%  cu 47 de fotografii și Seattle Downtown este la 95% cu 187 de fotografii.

Mai pe scurt, dacă sunt prea multe link-uri și nu aveți chef să le urmați pe toate – Hard Rock Memorabilia și Time Square (pentru acestea trebuie instalat Silverlight și, respectiv, Photosynth, dar garantez că merită).

From → funny, tech

Leave a Comment

Leave a Reply

