Skip to content

Whimps

17 December 2008

Ninge atât de frumos… De azi dimineață ninge aproape într-una. Mie îmi place zăpada și sper din suflet să avem un Crăciun alb. Mai ales că mi s-a spus, când am ajuns aici, să nu aștept zăpadă pentru că aici plouă și iarna de obicei.

Dar stratul de zăpadă care s-a așternut este foarte subțire – vreo 2-3 cm, în niciun caz nămeți și troiene. În schimb, toată lumea e îngrijorată din cauza vremii. Aveam o adunare la serviciu la care trebuia să participăm toți angajații MCDC dar care s-a anulat ”due to weather conditions”. Din aceleași motive, cantina s-a închis mai devreme și toată lumea este avertizată să aibe grijă. Am înțeles că ninge și în Seattle. Mă gândăsc că nici acolo nu e cine știe ce viscol, probabil e ca aici, dar am înțeles că acolo este posibil să se închidă școlile pentru restul săptămânii. O mulțime de oameni nu mai ies din casă ”due to weather conditions” (bine, și eu am lucrat de acasă azi, dar eu nu m-am deplasat de lene, nu de frica zăpezii). Vreau să spun că mie mi se pare cam exagerată treaba asta. Mai ales că autostrăzile sunt curățate, de circulat se poate circula ușor, și nu îmi dau seama cine s-ar putea împotmoli în stratul ăla de 3 cm de zăpadă.

Și toată treaba asta îmi aduce aminte de vara din Redmond, când era caniculă. Auzeam anunțuri la radio cum că să avem grijă, să nu stăm în soare, să ne hidratăm, pentru că în ziua respectivă, temperaturile pot atinge și 80 de grade. 80 de grade Fahrenheit, desigur. Eu tocmai venisem din Timișoara, de la aproximativ 40 de grade (Celsius de data asta) în iunie și mie mi se părea că e numai bine afară. Așa că de curiozitate m-am uitat cât vine 80 F în Celsius. Vine 26 de grade. Păi dacă la 26 de grade trebuie avut grijă, sunt curios ce ar face ei vara în Timișoara. Niște fricoși!

From → true story

One Comment
  1. Alice Margot permalink

    Ce fain! Ninge!

Leave a Reply

