Skip to content

Bradul de Crăciun

21 December 2008

Ieri am fost să ne luăm brad de Crăciun. La ferma U-Cut. Să vedeți ce distracții tembele au canadienii.

La ferma aia era un hectar de brazi de toate mărimile, îți luai un fierăstrău, tăiai ce voiai și duceai acasă. Prețul era în funcție de înălțimea bradului. Alte familii cu copii țopăiau pe acolo și se distrau de numai. Și nu am reușit să înțeleg de ce. Noi am înghețat de frig. M-am chinuit să tai bradul ăla, pentru că nu mă pricep să tai copaci. M-am murdărit tot de rășină. Pe urmă ne-am trezit cu bradul de 2 metri în stația de autobuz întrebându-ne dacă ne primește șoferul sau îl car în spate 8 km până acasă. Din fericire ne-a primit dar să nu spun cum am îndesat bradul acolo și câți pasageri nevinovați am împuns din greșeală cu el.

Dar totul s-a terminat cu bine. M-a cuprins “spiritul Crăciunului” de îndată ce m-am oprit din înjurat. Am ajuns acasă, am instalat bradul, e mare, e frumos, azi trebuie să mergem după decorații și să-l împodobim. Toate bune. Și ninge iar…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

