Skip to content
Tags

,

Trist

22 December 2008

Am fost la cinema și, înainte să înceapă filmul, am văzut următorul trailer:

Trist. Clint Eastwood era un fel de Chuck Norris pe vremea când tata era de vârsta mea. Bani mă gândesc că a strâns destui. Atunci de ce mai face chestiile astea?

Să fim serioși. Film regizat de Clint Eastwood, cu Clint Eastwood în rolul principal (asta îmi aduce aminte de Sergiu Nicolaescu), care de unul singur, la 80 de ani, se luptă cu găștile din cartier. Puțină demnitate. Sosește la un moment dat o vârstă la care trebuie să pui pușca în cui. Și justițiarii ies la pensie domnule Eastwood.

From → movies, rant

Leave a Comment

Leave a Reply

