Skip to content

Boxing Day/Week

28 December 2008

Vineri a fost Boxing Day. Boxing Day este ceva de genul ziua reducerilor în Canada. Și în multe magazine s-a prelungit ca Boxing Week. E ridicol. Am trecut prin mall. Prin mall abia se putea umbla. La magazine erau nu numai cozi, ci și cordoane puse la intrare ca să se formeze coada frumos și câte un angajat la ușă care dădea drumul la clienți să intre doar când ieșeau alții. Și asta, de exemplu, la HVM, care este un magazin de CD-uri cu muzică și DVD-uri cu filme. Sincer eu nu aș fi stat pentru nimica în lume la o coadă din asta jumătate de oră ca să economisesc 2-3 dolari. Mai ales că, desigur, nu erau la reducere ultimele apariții.

Aseară am văzut la știri o coadă la nu știu ce magazin de poșete unde pițipoancele canadiene stăteau la coadă de pe la 5 dimineața și se înjurau ca bătrânii din România, că de ce se bagă peste rând și chestii din astea.  

Astăzi am hotărât să merg totuși să-mi caut un aparat foto. Ziceam de mult că vreau unul. Am zis că poate prind totuși ceva reducere de Boxing Week și nici nu sunt așa cozi mari. Ei bine, aglomerație era destulă și astăzi. Aparatele foto care se încadrau în suma pe care eram dispus să o plătesc erau, majoritate, ”sold out”. Și reducerile erau în jur de 10 dolari. Din nou, mi se pare foarte aiurea. Adică mergi și te îngrămădești și stai la cozi și nici nu iei exact ce vrei ci ce găsești pe stoc și asta ca să economisești 10 dolari pentru un aparat pe care oricum ești dispus să dai vreo 200-300. Am plecat scârbit și mă întorc mult după Boxing Day, când își refac stocurile.

Sper că nu las impresia că sunt așa de snob că mai bine arunc cu banii decât să stau la cozi. Nu merge teoria că 2-3 dolari economisiți de aici cu 10-20 economisiți din altă partă se adună la cine știe ce sumă. Pentru că, la cât de mari erau cozile, nu cred că cineva ar reuși să intre în mai mult de trei-patru magazine în minunatele zile cu reduceri. Și chiar nu merită aglomerația și stresul.

Culmea că toată gloata asta de cumpărători, auzind de înfricoșătoarea criză ecnomică, sunt convinși că fac afaceri dacă săptămâna asta fac cumpărături de mii de dolari. Că fac economii. Boxing Day is a scary day…

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

