Skip to content

Spiritul Crăciunului

28 December 2008

A sosit momentul să mă apuc din nou de scris, după mica vacanță de Crăciun.

Crăciunul a fost minunat. Am avut brad – unul dintre cei mai frumoși brazi pe care i-am avut până acum. Am avut zăpadă – a nins și totul a fost alb de Crăciun, așa cum mi-am dorit. Pe urmă a început să se topească, așa cum și-a dorit soția. Am avut sarmale, am primit cadouri – semn că am fost cuminte anul ăsta. Singura diferență față de aliți ani a fost că nu am avut Tuborg Christmas Brew. Dar am înlocuit cu Jack Daniel’s, așa că e OK🙂

Am avut și primul mini-concediu, de miercuri până astăzi. Relaxant. Deja mă gândesc cu groază că încep iarăși serviciul. Nu știu de ce, dar mă dezobișnuiesc ușor de programul de 8 ore de muncă. Noroc că mai urmează un mini-concediu de joia viitoare.

Trebuie să mă apuc de scris new year resolutions.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

