Skip to content

2008

30 December 2008

Mâine e ultima zi din an și ar trebui să stabilesc și eu resolutions cum am văzut că e foarte la modă. Dar până una alta, astăzi mă gândesc la anul ce a trecut. Aș putea spune că a fost cel mai frumos și mai ”încununat de succes” an pe care l-am avut, dintre cei 23 de anișori ai mei…

Anul acesta m-am căsătorit. Am avut o nuntă super, o lună de miere super și m-am ales cu o doamnă Rișcuția numai a mea🙂

Tot anul acesta am luat, în primăvară, Interviul și din octombrie m-am mutat în Richomnd și am început să lucrez pentru cea mai mare și mai tare companie de software din lume.

Am terminat facultatea, am scris un compilator și am luat licența.

M-am lăsat de fumat!!! De 3 luni deja. Mare realizare. Nu spun încă ”hop”, pentru că mi se face poftă din când în când de câte una, așa că încă lupt eroic, dar până acum am reușit…

Și ar mai fi câteva chestii, poate nu atât de mari, dar oricum, de trecut pe listă. Mi-am pus casa la punct. Am slăbit vreo 10 kg – dar mai am de unde și anul viitor, nu e problemă. Am avut, după vreo 2 ani de muncă, jumătate de an liber. Probabil ultima perioadă atât de lungă liberă pe care am avut-o până voi ieși la pensie, așa că e ceva.

Au fost și câteva minusuri, cel mai urât fiind că am aflat că am hipertensiune arterială. Dar supraviețuiesc eu…

Frumos 2008, foarte frumos.

From → personal

2 Comments
  1. George Florentin permalink

    Stiu ca este un post vechi de aproape 2 ani, insa am dat pe aici in timp ce cautam material despre compilatoare pentru master.
    Din cate imi aduc aminte, aveai pe aici pe undeva o pagina cu niste recomandari de carti, printre care parca si ceva de compilatoare. …parca…
    Deci, daca imi poti da vreo recomandare de materiale de studiu, sau chiar ceva material despre compilatoare, ti-as fii recunoscator.

    Si revenind la resolutions, dupa 2 ani de la casatorie zici ca vei avea o fetita? Felicitari!

  2. vladr permalink

    Mulţam pentru felicitări!

    Se pare că am pierdut lista de cărţi când am renovat.

    Pentru teorie în general poţi să te uiţi în Dragon Book:
    http://www.amazon.com/Compilers-Principles-Techniques-Tools-2nd/dp/0321486811/
    Acolo e explicat totul detaliat, problema e că e explicat prea detaliat🙂

    Eu am folosit la proiectul meu şi Expert .NET IL Assembler:
    http://www.amazon.com/Expert-NET-2-0-IL-Assembler/dp/1590596463/
    şi Compiling for the .NET Runtime:
    http://www.amazon.com/Compiling-NET-Common-Language-Runtime/dp/0130622966/

    Ultima a fost cea mai folositoare din punctul meu de vedere. Depinde dacă vrei să citeşti pentru teorie sau pentru aplicaţii.

    Ultimele două sunt specifice .NET. Compilatorul meu producea cod .NET nu native. Pentru native nu ştiu exact ce să-ţi recomand.

Leave a Reply

