Skip to content

Roommates

30 December 2008

Mi-am luat, în sfârșit, un aparat foto mai de Doamne-ajută. Nikon Coolpix S560. Și m-am jucat cu el prin casă. Și dacă tot am făcut poze prin casă, am zis să prezint și colegii noștri de apartament.

Mai jos îl puteți vedea pe Dolfi, delfinul. 

de-prin-casa-001

Dolfi ni s-a alăturat prin martie 2007, când l-am luat din hotel Novotel, Varșovia.

Hello Kitty mă gândesc că nu mai are nevoie de nicio prezentare…

de-prin-casa-002

Pe ea am luat-o de la magazinul Uwajimaya, din Redmond.

Și ar mai fi Snowball.

de-prin-casa-003

Pe el l-am salvat acum o săptămână de la Sears, din Richmond Centre, și deocamdată locuiește sub brad, într-un suport de globuri.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

