Skip to content
Tags

Gata cu filmele

3 January 2009

Sciru periodic despre ce filme am văzut. Scriam. În ultimele săptămâni nu am vizionat mai nimic nou. Asta pentru că am luat cam tot ce merita văzut la video on demand, am văzut tot ce suna bine la cinema și nu am găsit un movie rental aproape de noi. Am căutat pe net și unul cât de cât apropiat era Lotus Video dintr-un complex comercial de care nu auzisem. Când am ajuns acolo am constatat că era – cum să descriu mai bine? – un Asian market. Adică o piață de legume și pește înconjurată de magazine asiatice. Și probabil că asta nu m-ar fi afectat cu nimic dacă aș fi căutat orice altceva în afară de filme. Toate filmele erau chinezești.

Așa că am cumpărat câteva blue-ray-uri, ca să văd și eu câteva filme în HD, unde poți să le vezi la actori punctele negre de pe nas și firele de păr zburlite din cap. Dar blue-ray-urile sunt destul de scumpe. Așa că nu am riscat să iau te-miri-ce. Am investit în filme care știu că sunt foarte bune și pe care le pot revedea de mai multe ori. Acesta este motivul pentru care nu mai prea am despre ce filme să scriu. Am pe blue-ray Batman: The Dark Knight, The Departed, Sin City și Night Watch. Despre ele am mai scris.

O singură excepție: am văzut la cinematograf Yes Man. A fost o comedie grozavă. Chiar merită văzut. Și dacă nu vă place Jim Carrey, sunt șanse destul de mari ca Yes Man să vă placă.

Mai spuneam că am de gând să văd The Spirit, dar pe urmă am aflat că în Richmond sunt două cinematografe deținute de aceași firmă – unul aproape de noi, unul în celălalt capăt al orașului – cinematografe care împart filmele. The Spirit a ajuns în celălalt capăt al orașului dar, după ce am citit review-urile, am zis că nu merită o deplasare până acolo.

Aștept acum vinerea viitoare ca să merg la The Unborn, un horror care sună promițător. Dar de fapt, în reclamă, toate sună promițător. Până și Iron Man🙂

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

