Skip to content

12 ore

8 January 2009

După zilele de luni, marți și miercuri în care m-am trezit tot cu deșteptătorul și noaptea m-am culcat tot după programul de vacanță, am adunat câteva ore bune de nesomn. Așa că ieri am recuperat. M-am culcat la 8 seara și m-am trezit azi la 8 dimineața. Partea bună e că sunt “fresh”, partea proastă e că nu am nimic interesant de povestit. Și că, probabil, la noapte nu voi avea somn.

Atât. Voiam doar să mă laud ce mult am dormit🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

