Skip to content

Despre mașini și frizeri

8 January 2009

Este o reclamă la televizor care mă exasperează. E la o mașină, nu știu exact care. Aș căuta reclama pe YouTube să-i pun un link dar nu prea pot dacă nu știu numele mărcii. Așa că o povestesc:

Stă un tip lângă mașina lui și vine un vecin. Vecinul îi spune “I see you’ve got the new …, I heard they’re cheap”. La care proprietarul mașinii răspunde “They’re not cheap, they’re inexpensive. You cut your own hair. Now that’s cheap”.

Mie nu-mi place reclama asta pentru că, de când am venit în Richmond, mă tund singur. Da. Pentru că oricum nu am o coafură atât de grozavă încât să merite 20-30-40$. De ani de zile mă tund cu 1 peste tot, chestie pe care am constatat că o pot face și singur, acasă. Bine, și cu soția care să-mi indice smocurile de păr pe care nu le-am ratat. Și oricum, dacă nu mă tunde Mihai, pot să mă tund singur. Mihai era frizerul meu din Hunedoara. Meseriaș. Acum poate vă întrebați ce e așa de complex la o tunsoare cu 1 peste tot. Păi Mihai mă tundea cu grijă – în Timișoara întotdeauna am plecat din orice frizerie în care am fost cu câteva fire de păr mai lungi în vârful capului. Și Mihai îmi făcea perciunii fain, cum iară nu a reușit niciun frizer din Timișoara să-i facă. Așa că, pentru că nu cred să-mi stea bine cu plete, până fac o vizită în România, să trec pe la Mihai, mă tund singur. Dar vreau să cred că asta nu mă face zgârcit. Așa ies doar, cum să zic, mai inexpensive.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

