Skip to content

Pirați contra ninja

11 January 2009

Am observat că toate serialele care se vor serioase sunt fie cu doctori, fie cu polițiști. Fie cu boli (grave), fie cu crime. Și oameni care prind criminali. Polițiști e destul de general. De fapt, orice meserie care ajută cât de puțin la rezolvarea unor crime are dedicat un serial – detectiv, profiler, antropolog, chimist – toți prind criminali și, culmea, în seriale nici nu au nevoie unii de alții. Și atât. Parcă dacă nu ai de a face cu boli sau crime, nu e interesant ce faci. Restul serialelor, în care apar oameni de rând, sunt comedii. Seinfeld. Friends. Multe altele. Așa că dacă ești om de rând, râde lumea de tine.

Și aici voiam să comentez că nu e cinstit și corect dar am stat și m-am gândit puțin. Cum ar fi dacă s-ar face un serial cu ce am făcut eu weekendul ăsta? Păi, ca să zic așa, n-ar fi action packed. Weekendul ăsta am lenevit. În pijamale. M-am mutat din pat în recliner și invers. Am mâncat. Am citit. Am dormit. De fapt, la un moment dat mi-a fost atât de lene încât, în loc să pun laptopul bine după ce am terminat de vizitat siteurile pe care le vizitez zilnic și să iau ceva de citit – acțiune care necesita să mă ridic din pat – am preferat să mă dau aiurea pe net. Research. Am căutat răspunsul la întrebarea care ne macină pe toți: Cine ar ieși învingători dintr-o bătaie pirați contra ninja?

Probabil că serialul ăsta despre weekendul meu nu ar fi nominalizat la Golden Globe Award. Trebuie să mă obișnuiesc cu idea că, indiferent ce aș face de acum încolo, nu voi reuși să ajung la fel de cool ca Jack Bauer.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

