Skip to content
Tags

I Object!

12 January 2009

Nu înțeleg în toate filmele astea polițiste, la sfârșit, când detectivii îi spun criminalului că l-au prins, el trebuie să recunoască tot. Polițiștii îi prezintă o poveste implauzibilă și niște dovezi care nu ar ține în niciun tribunal și el imediat sare ”Nu am vrut să-l omor, dar m-am enervat că nu-știu-ce”. Exemplu concret – mă uitam acum jumătate de oră la CSI: Miami. Singura dovadă care i-au prezentat-o făptașului (care pusese o pușcă la capul unui amărât) a fost ceva de genul că gaura de la țeava puștii lui se potrivește cu urma de pe șapca omului. Atât.

Păi eu dacă aș fi în locul lor nu aș recunoaște nimic. Să vedem ce juriu te condamnă doar pe baza unei urme circulare de pe o șapcă. Asta nu ar ține în niciun tribunal. Dar dacă la televizor nu mai sunt seriale cu avocați, numai cu polițiști, criminalii nu mai știu chestiile astea. Săracii criminali. Știți ce n-am mai auzit eu de ani buni în niciun serial? ”I object!”

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

