Skip to content

Happy Birthday

15 January 2009

birthday-cake

Astăzi, vladr.wordpress.com împlinește 1 an. 1 an și 197 de posturi. Se pare că blogul meu e capricorn😛

A început ca un blog tehnic și sunt foarte mândru de seria despre construirea compilatoarelor, posturi pe care le scriam pe măsură ce lucram la proiectul de licență.

Tot pe partea tehnică am avut și cele mai populare posturi: Microsoft Interview Questions unde am dat câteva detalii și am dezmințit câteva mituri despre interviurile de angajare la Microsoft și ECall methods must be packaged into a system module, o excepție de care, se pare, se lovește destul de multă lume – totuși, nu în același context ca cel în care am întâlnit-o eu.

Apoi am început să scriu și vrute-și-nevrute pentru că mi-am dat seama că îmi place să scriu. Prin toamnă am început să scriu și mai des ca de obicei și să-mi povestesc “aventurile” din România și, mai nou, din Canada. Plus o grămadă de chestii la care eu le zic personal, doar că nu le-aș înșira aici dacă ar fi personale. Și cărți. Și filme. Și încă multe alte subiecte, dar nu prea are rost să înșir aici toate categoriile atât de eficient sortate în dreapta🙂

Happy birthday to vladr.wordpress.com!

From → personal

One Comment
  1. radu_riscutia permalink

    Misto!
    Tine-o tot asa
    te iubim!

    rr

Leave a Reply

