Skip to content

Gălăgia!

20 January 2009

Se pare că nu mai sunt la curent cu tehnologia. Am fost să înot. Undeva pe lângă bazin era un cablu care ieșea dintr-un fel de priză. Eu am crezut că o fi rămas de la vreo bormașină din multele luni când bazinul a fost under construction. Ei bine astăzi am aflat la ce folosește cablul ăla: poți să-ți conectezi iPod-ul la el și să pui muzică în toată sala. Am mai scris că e plin de chinezi aici, nu? Nu vă închipuiți ce plăcut e să înoți o oră pe muzică chinezească tânguită…

De fiecare dată când mă apropiam de marginea bazinului cu iPod mă gândeam dacă nu pot să-l stropesc cumva “din greșeală” dar, din păcate, era prea departe. Pe chinezoaică nu puteam să o înec că înota bine. Eu nu puteam să mă înec că deh, mai am multe de făcut, încă nu am fost în Hawaii… Puteam să plec, dar trebuia să îmi fac ora de înot. Puteam să îi spun să oprească muzica, dar parcă nu sunt încă atât de bătrân încât să mă plâng de gălăgie. Așa că am răbdat :|

Dar mă răzbun eu. Îmi trebuie doar niște MP3-uri cu Rammstein…

From → true story

2 Comments
  1. radu_riscutia permalink

    RAMMSTEIN, dragule!

  2. vladr permalink

    Eh. Greșeală de tipar. Se mai întâmplă. Am corectat.

Leave a Reply

