Skip to content
Tags

Filme mai bune

21 January 2009

După ce m-am plâns că nu am mai avut ce filme să văd și că filmele pe care le-am văzut au fost proaste, săptămâna asta am văzut trei filme care mi-au plăcut. Nu pot să spun că sunt filme bune, impresionante, care merită văzute și revăzute. Dar sunt decente.

Bon Cop, Bad Cop este o comedie cu polițiști, produsă în Canada. Ei ziceau că este filmul canadian care a avut cele mai mari încasări. M-a amuzat pentru că a avut o mulțime de glume specific canadiene – era un polițist din Quebec și unul din Ontario și râdeau unii de alții pentru că fiecare zicea de locuitorii celeilalte regiuni că sunt mai înapoiați. Îmi închipuiam cum ar fi fost filmul produs în România, cu un polițist ardelean și unul oltean.

Wanted este un action-fantasy tras de păr cum se poartă acum (mă gândesc la Jumper) dar merge. Dacă nu încerci să înțelegi cum e posibil să tragi un glonț pe o traiectorie curbă doar printr-o mișcare a mâinii, de parcă glonțul e o minge de ping-pong, filmul e OK. A, și Angelina Jolie a îmbătrânit săraca. Nu mai e ce a fost.

Max Payne l-am văzut aseară și, deși nu îmi pusesem mari speranțe în el, fiind un film făcut după un joc pe calculator, vreau să spun că am fost destul de mulțumit. Felul în care e filmat mi-a adus aminte de Sin City. Plus că au încercat să redea niște elemente din joc – mișcarea cu încetinitorul, cum se mișca Max rănit etc. Un film noir drăguț.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

