Skip to content

Morcovit

23 January 2009

M-am apucat din nou de fumat. Adică sper că nu – am fumat câteva țigări și o să-mi dau toată silința să mă opresc. Dar oricum. Am avut o zi din aia de parcă a intrat Mercur în retrograd.

Dis de dimineață mă aștepta mail-ul de la Steve Ballmer. Dacă nu știți despre ce vorbesc, căutați “Steve Balmer memo”. Microsoft reduce numărul de poziții. 1400 astăzi, 5000 în următoarele 18 luni. Am mai primit un mail de la șeful cel mare de la MCDC care spunea că, din păcate, și MCDC e afectat. Persoanele care vor fi disponibilizate, zicea mail-ul, vor fi contactate în particular în decursul zilei, urmând ca un alt mesaj să fie trimis după ce se va termina toată treaba. Zi stresantă. Mă uitam peste umăr să văd dacă nu se apropie vreo tanti de la HR cu vești proaste. Pe la ora 2 am primit și al doilea mesaj, semn că am scăpat astăzi. Mai sunt 18 luni fără o zi și sunt în siguranță…

Bine, poate treaba nu e atât de urâtă cum pare la prima vedere – cele 5000 de poziții sunt, cum zicea și Eduard, poziții nu angajați – unele poate nici nu sunt ocupate încă. Plus că se fac și angajări, deci dacă ești unul dintre ghinioniști, poți să dai interviu pentru altă poziție în altă echipă. Până la urmă numărul angajaților va fi redus cu doar 2000-3000, din care nu toți vor fi din poziții de engineering – sunt incluși toți, de la contractori, HR și legal până la femeile de servici.

Dar oricum… Având în vedere că sunt doar de câteva luni aici, nu cred că higher-ups realizează cât de indispensabil sunt pentru companie😛 Cu alte cuvinte, am avut toate motivele să fiu îngrijorat astăzi. Așa că, după o zi atât de stresantă, ca orice membru al clasei muncitoare care se respectă, am fost în pub. Și m-am apucat de fumat. Că tot ziceam eu că nu simt criza economică. Încă 18 luni fără o zi…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

