Skip to content

Twilight Zone

23 January 2009

Azi dimineață pe la 7 jumate ne trezesc niște ciocănituri la ușă. Până să deschidem ochii și să ne sară somnul auzim o cheie și vedem că se deschide ușa. Din patul din dormitor nu putem vedea ușa dar am văzut cum în sufrageria se luminează de la becul de pe hol. Pâna am sărit din pat și ne-am întrebat unul pe altul ”Ce se întâmplă?”, ușa s-a închis la loc și până am ajuns noi la ușă am auzit liftul. Or fi fost niște ninja. Frumos mod de a-ți începe ziua.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

