Skip to content

Ocupat

27 January 2009

Sunt bine. Sunt sănătos. Nu am fost dat afară. Doar că nu am mai avut timp de scris blog zilele acestea. Nu am mai avut timp de mai nimic zilele acestea, așa cum se întâmplă întotdeauna înainte ca ceva cod să fie pus în producție. Plus că astăzi și mâine sunt la un all day training obositor dar foarte interesant. Pattern Oriented Design. Voi scrie și despre curs ceva, dar asta când voi aveam mai mult timp la dispoziție.

Îmi plac cursurile de aici. Pentru că aleg ce mi se pare interesant, pentru că nu există examen – adică fără stres, nu în sensul că nu îmi dau interesul să învăț – și prezentatorii te tratează cu respect, nu ca alții care “te învață” în timpul școlii. Plus că au și talent și pregătire, pentru că altfel nu ar fi ținut cursuri la Microsoft. Dacă profesorii pe care i-am avut în România ar fi fost măcar pe jumate ca și nenea care ne ține cursul, nu aș mai fi chiulit. Eh. Aș fi chiulit mai puțin.

From → personal

One Comment
  1. Calin permalink

    Am fost si eu la universitatea din alba iulia…aia unde a fost ultimul scandal legat de profesori care faceau striptease si incercau sa dezbrace si studente. Unul din ei mi-a fost si mie profesor de sport. Presupun ca asa ceva in alte parti ar fi fost de neconceput.

    Am avut cursuri si cu un profesor din america, doar 3 sedinte, dar mi-a deschis ochii, am vazut ce inseamna respect si foarte repede mi s-a ivit si ocazia de a cere respectul unui alt profesor universitar care ne trata de parca eram in scoala generala.

Leave a Reply

