Skip to content
Tags

Filmele din weekend

1 February 2009

Mi-am făcut puțin timp, atât cât să văd ceva filme. Mai trebuie și puțină relaxare, că dacă muncesc non stop mă defectez.

The Uninvited e destul de interesant, atât doar că nu mi s-a părut chiar așa horror cum îl lăudau în reclame. Puteau să scoată fazele cu fantome de tot și să pună altceva în loc și atunci ar fi fost un thriller super. Dar per total e foarte OK. Eu zic că merită văzut.

3:10 to Yuma e western. Și eu nu sunt fan al genului. Așa că poate vă întrebați de ce scriu despre 3:10 to Yuma. Păi la televizor, având pachetul de bază, rareori prindem filme. În rest doar seriale. Așa că astăzi, după ce am văzut 2 episoade din Seinfeld, 3 din The Simpsons, 3 din Family Guy, am rămas fără nimic de văzut. Ca norocul, un post difuza filme. 3:10 to Yuma mi-a plăcut. Știți voi, cowboys, șerifi, bandiți, împușcături… Dar e realizat bine.

RocknRolla a lui Guy Ritchie l-am mai văzut de curând, dar acum a apărut pe DVD/Blue-Ray și l-am luat pentru colecție. Pentru că merită. Așa că ieri l-am văzut din nou, în HD. “The streets are alive with the sounds of pain“. Este un, cum se zice, must see.

Și mai urmează să văd cât de curând (mâine probabil) Taken. Trailer-ul filmului arăta destul de bine, sper ca filmul să fie pe măsură. Mi-a fost recomandat și The Wrestler. Nu sunt mare amator de drame, dar sunt câteva care mi-au plăcut mult. Revin cu detalii după ce îl văd. Și, desigur, aștept cu nerăbdare Futurama: Into the Wild Green Yonder – ultimul film din seria de patru. Dar asta mai încolo.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

