Skip to content

Puget Sound area

4 February 2009

Astăzi am dat o tură până în Bellevue. Și prin centrul Redmond-ului. Superb. Atât doar că am uitat să iau aparatul foto. Îmi pare foarte rău, pentru că Bellevue arată absolut superb noaptea. Voiam neapărat să pozez un cityscape. Așa pățesc dacă nu sunt pasionat de fotografie. Noroc că am uitat aparatul în camera de hotel, nu în Canada. Sper să pozez totuși ceva zilele următoare.

În rest, ritm infernal – mă trezesc cu noaptea în cap, merg la servici, trebuie să mă întâlnesc cu unii-alții, fiind prima dată când vin în Redmond (de când sunt angajat full-time). Când gat cu serviciul, o iau pe soție și mergem încoace și încolo să vizităm. Plus că m-am răcit cobză. Dar asta e. Rezist eroic. Sâmbătă ne întoarcem în Richmond. Și cred că o să dorm atunci. Până luni.

Merită din plin oboseala – zona e superbă. Abia aștept să ne stabilim aici.

From → personal

2 Comments
  1. gropile din intersectia 156th cu Bel-Red Road le-ai vazut?
    te simti ca in Romania.

  2. vladr permalink

    Nu le-am observat. Deși am trecut sigur pe acolo.

Leave a Reply

