Skip to content

Can I please see some ID?

5 February 2009

Aici în State, vârsta de la care poți să-ți cumperi legal țigări, băutură și alte bunătăți este 21 de ani. Și vânzătorilor chiar le pasă de asta.

Țineam minte asta de când am fost la internship acum doi ani. Pentru că atunci consumam cantități impresionante de Winston Lights și Budwiser. Treaba stătea cam așa: când eram proaspăt tuns și bărbierit, trebuia să arăt ID-ul peste tot. Și cum ID-ul meu era pașaportul, trebuia să le explic la toți unde găsesc data nașterii pe el, pentru că nu erau obișnuiți cu pașapoarte. Enervant.

Dar cum mie mi-e foarte lene să mă bărbieresc, stăteam vreo două-trei săptămâni și, când mergeam la magazin arătând ca un viking, nu îmi mai cerea nimeni nimic. Până la urmă trebuia să mă bărbieresc ca să nu se sperie colegii de mine, după care iară începeau somațiile.

În Canada, m-au înștiințat colegii de cum am ajuns că situația e diferită. Acolo nu îți are nimeni treaba. Și chiar așa a fost. Ei bine, zilele astea m-am întors în Redmond și am fost să-mi cumpăr țigări cu pașaportul pregătit. Și nu m-a mai întrebat nimeni nimic. Am îmbătrânit. Și se pare că se vede.😦

From → personal

2 Comments
  1. trist dar adevarat….mai ai 2 vineri de trait…

  2. vladr permalink

    Asta e. Pun berea la rece și te aștept.😀

Leave a Reply

