Skip to content

Need for Speed

7 February 2009

În drum spre State, conduceam pe autostrada care leagă Vancouver de Seattle. Și mergeam cu viteza legală (poate puțin-puțin mai repede). Știam asta pentru că periodic erau indicatoare cu Speed Limit 100 sau Speed Limit 110. Și în unele porțiuni Speed Limit 80 și chiar mai puțin, dacă era vreo bandă în lucru sau altceva.

Am mers cât am mers și am trecut granița. Și mă trezesc brusc că mă depășesc toate mașinile. Mă gândesc eu “uite și la americanii ăștia, conduc toți ca nebunii, nu ține nimeni cont de viteza legală?”. Ba chiar trec pe lângă un indicator care îmi confirmă că eu merg bine: Speed Limit 60. Abia pe urmă îmi pică fisa – în State, spre deosebire de British Columbia, nu se folosește sistemul metric. Trecusem pe nesimțite la mile pe oră. Probabil că americanii se gândeau “uite și la canadianul ăsta, conduce ca melcul, nu vede cât e viteza legală?” (Nu, nu vreau să mă dau canadian, atât doar că aveam plăcuțe de înmatriculare din BC).

From → personal

5 Comments
  1. radu_riscutia permalink

    HI!

  2. Tare.Da kilometrajul era in mile sau km?

  3. vladr permalink

    Unde? Vitezometrul la mașină îl aveam și în kilometri și în mile.

  4. unde mai pui si faptul ca daca limita e 60, ei merg cu 65 spre 70

  5. vladr permalink

    Am observat asta. Tot timpul când conduc acolo sunt într-o dilemă – merg ca ei, să nu încurc traficul, sau merg mai încet, să respect indicatoarele.

Leave a Reply

