Skip to content
Tags

Filme…

9 February 2009

Înainte să plec spre Redmond am văzut Taken. Frumos filmul. Problema e că eu am câte un film preferat în fiecare gen și nu mă pot abține să nu compar. Și când vine vorba de ex-CIA și ilegalități și împușcături, mă gândesc imediat la Ronin, care mie personal mi-a plăcut mult mai mult decât Taken. Dar, lăsând la oparte Ronin, filmul este foarte frumos și action packed. Atât doar că începe mai greu – durează cel puțin vreo jumătate de oră până începe “distracția” – dar merită văzut.

Am văzut și The Wrestler, la recomandarea unui prieten. Mickey Rourke joacă foarte bine, povestea este tristă… Nu pot spune că m-a impresionat grozav, dar asta poate pentru că n aveam dispoziția necesară. Îl recomand dacă vreți să vedeți povestea tristă a unui wrestler trecut sau pe Marisa Tomei în pielea goală🙂

Și, schimbând canalele aiurea, am dat peste Juno. Juno știu că a făcut mare tam-tam când a apărut, în 2007, dar l-am ratat atunci. Trecând peste toată povestea cu o adolescentă de 16 ani gravidă și familia ei white trash și cuplul la care vrea să-și dea copilul, cel mai mult mi-au plăcut melodiile lui Kimya Dawson de pe coloana sonoră. Kimya Dawson asta e un fel de Ada Milea americană.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

