Skip to content

Refacere

10 February 2009

M-am tot plâns cât de obositoare a fost excursia până în Redmond. Ei bine acum mă refac. De când am ajuns înapoi acasă, m-a lovit o lene de zile mari. Greu de descris. În primul rând, și ieri și azi am lucrat de acasă. Probabil așa voi face și mâine. Așa că în loc să trec prin tot ritualul de dimineață și naveta până la lucru, dorm o oră în plus, deschid laptopul și mă apuc de treabă. Din pat. În pijamale.

Să nu mai vorbesc de înotat. De unde sport? Nici n-am mai ieșit din casă decât după strictul necesar – mâncare și țigări. Și după ce termin cu serviciul, vegetez în fața televizorului. Mă uit la filme proaste și seriale în reluare. Aș putea crede că e astenie de primăvară, dar cum primăvara e destul de departe aici (astăzi a fulguit), cred că este mai degrabă o good old fashioned lene. Sunt curios cât mă ține starea asta.

Aș vrea să pot spune că abia aștept să-mi treacă, să fiu din nou agitat și activ și plin de… plin de ce sunt plini oamenii harnici. Dar adevărul e că, dacă e vorba de lenevit, am lungi ani de experiență în spate și savurez fiecare clipă.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

