Skip to content

Ziua roz

12 February 2009

Am fost ieri la un magazin și am văzut o grămadă de tricouri roz atârnate undeva spre ieșire. Țin să menționez că eu sunt scârbit de tricouri roz de când a apărut moda în România, de purtau toți cocalarii. Și observ și ceva pancartă atârnată sub ele. Prima dată am crezut că e o chestie din aia cu cancerul la sân sau ceva awareness din ăsta, cum e la modă. Am avut, parțial, dreptate. Era awareness, dar nu era cancer la sân.

Cică British Columbia a inițiat Anti Bullying Day. Adică bullying este mare problemă în școli și asta e o campanie de awareness așa că în ziua Z (nu am reținut data, că am altele mai importante pe cap), te arăți solidar mișcării anti-bully și îți iei un tricou roz pe tine.

Mă pufnește râsul numai când îmi imaginez ce pățește ratatul clasei când iese în curtea școlii purtând mândru un tricou roz. Ouch. Adică eu știu ce aș face în ziua respectivă dacă aș fi bully.

Da. Nu sunt politically correct. Dar nici nu mă îmbrac în roz!

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

