Skip to content

Despre bere și prietenii

15 February 2009

Vineri am fost la bere, cu un coleg din Polonia. Tipul cu care am împărțit un apartament pe perioada internship-ului. A ajuns și el la MCDC până la urmă așa că am fost la Țestoasa Însetată. Și a fost foarte fain.

Am un coleg de echipă turc. Ne înțelegem foarte bine dar e muslman și nu bea pentru că nu-l lasă religia. Când am fost intern, mentorul meu era indian. Ne înțelegeam foarte bine, dar e hindus și nu bea pentru că nu-l lăsa religia. Și cu asta nu vreau să spun neapărat că creștinismul e mai cool, doar că, din punctul meu de vedere, e greu să socializezi cu oameni care nu beau deloc. Pentru că prieteniile adevărate, cele care rezistă la testul timpului, se leagă în nopți lungi, după multe halbe de bere înfrânte. Atunci se spun cele mai faine povești și se fac destăinuiri. În nici un caz la o cola.

Mă gândesc că e cel puțin ciudat să ies la bere cu persoane care nu beau. Încerc să-mi imaginez cum ar evolua o discuție după vreo trei-patru beri băute de mine, respectiv trei-patru sucuri băute de ei. Nu cred că în direcția cea bună. Și de acolo ar continua tot în jos. De aceea prefer să fac team building cu băutori de bere. Băutorii de bere formează cele mai unite echipe. Atât timp cât nici unul din ei nu se îmbată și îi vine cheful să facă scandal.

From → personal

One Comment
  1. da si mie mi-e dor….stai…ba nu…sunt in romania,sunt betzivi peste tot.yupiiii

Leave a Reply

