Skip to content

Puncte puncte puncte

20 February 2009

Aici ne facem cumpărăturile de la Save On Foods, care este un mare lanț de magazine alimentare și nu numai în Canada așa cum e Billa sau Kaufland în România. Și dacă îți tot faci cumpărăturile acolo, poți să îți faci un card Save On More, un fel de card de fidelitate.

Partea bună cu cardul ăsta e că primești ceva reduceri la diferite lucruri cumpărate, în funcție de oferta zilei. Partea amuzantă e că dacă faci cumpărături și prezinți cardul, primești puncte. Și punctele se dau ca la Super Mario Brothers. Cumperi o ceapă? Ai 5 puncte. Cumperi un măr? Ai 10 puncte. Scanezi cardul înainte să intri în magazin? Ai 300 de puncte. Ești ecologic și aduci plasă de acasă? Ai 10 puncte.

Așa am adunat eu câteva mii de puncte și mă simțeam foarte împlinit. Ieri am aflat și ce valoare au punctele respective, când tanti de la casă m-a întrebat dacă vreau să achit laptele cu puncte. Eu deja calculam ce chilipir – îmi ia vreo 100-200 de puncte și primesc laptele gratis. Afacere, ce mai. Ei bine, nu a fost chiar așa. Am pierdut 500 de puncte pentru o reducere de câțiva cenți, nici pe departe lapte gratis.

Acum de plâns nu mă plâng că nu am de ce, asta e metoda lor de promovare și pe mine nu mă costă nimic să primesc reduceri, deci toată lumea câștigă. Ce nu înțeleg eu este sistemul ăsta cu puncte. Și câte mai trebuie să fac ca să trec la nivelul următor…

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

