Skip to content
Tags

Cărți – “Reloaded”

22 February 2009

Spre rușinea mea trebuie să recunosc că nu am mai citit atât de mult în ultima vreme. Dar recuperez. Deocamdată am mai citit două cărți, m-am apucat de a treia și am adăugat câteva titluri pe wishlist.

Refactoring to Patterns de Joshua Kerievsky este o completare la Refactoring: Improving the Design of Existing Code, introducând niște refactorings noi și făcând legătura între refactorings și design patterns. Cartea prezintă situații în care este avantajos să faci refactoring spre un design pattern și când este avantajos să faci refactoring îndepărtându-te de un design pattern. O carte informativă care merită citită după clasicul Refactoring.

Lisey’s Story de Stephen King a fost un roman superb, nu atât de horror ca altele dar superb oricum. Nu are rost să scriu mai mult despre el – e Stephen King (da, sunt fan înrăit).

Acum citesc Snow Crash de Neal Stephenson. Am citit o mulțime de review-uri care o poziționează pe locul 2 în topul romanelor cyberpunk, după clasicul Neuromancer. Și după ce am citit Cryptonomicon de același autor, sunt sigur că nu voi fi dezamăgit.

Wishlist, adică ce voi căuta să citesc după Snow Crash:

Am tot auzit de H. P. Lovecraft și mitologia Cthulhu. Pentru cine nu știe, H. P. Lovecraft a fost un autor de horror foarte apreciat care a inventat o lume fantastică având în centru pe Cthulhu, o eintitate cu puteri extraordinare. Idea a prins atât de bine încât o mulțime de alți autori au început să se folosească de universul creat de Lovecraft, contribuind la dezvoltarea mitologiei. Așa că voi căuta Tales of the Cthulhu Mythos.

Mai vreau să citesc The Forever War de Joe Haldeman, despre care am scirs și mai demult.

Mă tentează să citesc și ceva ficțiune din universul Warhammer 40.000. Deși nu sunt 100% convins de calitatea romanelor scrise pe baza jocului care are la bază, la rândul său, alte romane (am mai scris și despre asta, universul Warhammer e “inspirat” din Dune, Fundația, Starship Troopers și alte cărți clasice ale genului). Dar probabil că le voi da o șansă, așa că trec pe listă și Horus Rising de Dan Abnett.

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

