Skip to content

La chinezesc

24 February 2009

Tocmai am fost la un restaurant chinezesc. Cu toate că locuiesc în Richmond de ceva vreme și aici majoritatea populației e formată din chinezi, nu știu cum se face că nu le-am încercat bucătăria până acum (de fapt știu de ce, mergeam la Irish Pub).

Impresii:

Mâncare minunată și niște porții imense. M-am ghiftuit, s-a ghiftuit și soția și nu am mâncat nici jumătate din porții. Felicitări bucătarului!

Tanti care ne-a servit a fost foarte amabilă, ne-a făcut recomandări și ne-a explicat una-alta despre felurile de mâncare. Din păcate nu am înțeles o boabă din ce ne-a zis, dar cu asta sunt obișnuit.

Am băut 青岛啤酒. Adică bere chinezească. Tsingtao. Sunt de părere că, dacă vrei să experimentezi ceva specific unei țări, berea este un punct grozav de plecare. Din păcate a fost rea😦

Am învățat să fiu foarte foarte atent ce mănânc. Am comandat ceva pui cu tot felul de legume și mâncam fără să fiu atent când, mestecând, am simțit că îmi ia foc gura. Mi-au trebuit vreo 10 minute ca să-mi revin. Pe urmă m-am uitat atent și am văzut că printre legume erau și ardei din ăia mici și roșii și iuți. Și eu tocmai înfulecasem unul întreg.

Per total, o experiență culinară grozavă, care merită menționată pe blog. Voi mai merge acolo. În ziua de salar, cum ziceau în Academia Cațavencu.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

