Skip to content
Tags

Filme (aproximativ)

27 February 2009

Aș vrea să scriu din nou un post lung despre filme dar din păcate nu am mai văzut decât două filme noi. Am revăzut câteva filme, ca Dead Birds, dar asta nu se pune.

A apărut în sfârșit Futurama: Into the Wild Green Yonder. Am fost ieri să-l iau și deja se vânduseră toate blue-ray-urile, a trebuit să-l iau pe DVD. Înțeleg din asta că aici sunt mulți fani Futurama. Sau că nu sunt singurul ciudat care se uită la desene animate. Filmul a fost super, desigur, dar parcă nu atât de reușit ca Bender’s Game. Finalul a fost un final din care reiese că s-a gătat. Cu totul. C’est fini. No more Futurama. Trist.

Al doilea film pe care l-am văzut este End of the Line. Este un horror atât de prost, încât a trebuit să-l văd până la capăt. E despre niște oameni care merg cu metroul, printre ei fiind și o trupă de sectanți din ăștia la costum, toți cu biblii și cruci și chestii. Și la un moment dat le sună pagerele la sectanți și încep să înjunghie lumea. Și tot filmul se fugăresc prin tunelurile de metrou. Măcar sfârșitul a fost drăguț. Restul – jenant.

Aș vrea să văd Slumdog Millionair, care mi-a fost recomandat încă dinainte să ia o tonă de oscaruri, și… nu știu. Atât. Oare de ce nu se mai fac filme bune?

From → movies

5 Comments
  1. Slumdog Millionaire e o penalitate de film.
    hollywood… bollywood

  2. Alice Margot permalink

    Slumdog Millionaire nu merita nici un cent.

  3. vladr permalink

    Păcat. Adică mi l-au recomandat mai mulți dar aveam dubiile mele. Dacă voi ziceți că nu merită, vă cred. Dar atunci eu la ce naiba mă mai uit?

  4. Alice Margot permalink

    Poţi să te uiţi, să nu zici că n-ai văzut ce au premiat specialiştii.

  5. vladr permalink

    Păi nu țin cont atât de mult de ce spun specialiștii. De exemplu nu m-am uitat la The Curious Case of Benjamin Button și nici nu am de gând să mă uit indiferent câte premii a luat. Am văzut reclama și a fost suficient🙂

Leave a Reply

