Skip to content

Rutina

28 February 2009

Am scris mai puțin săptămâna asta. În principal pentru că am fost destul de ocupat cu serviciul. Și nu zic asta în sensul că nu am mai avut timp nici să intru pe blog, ci pentru că momentan am intrat într-o rutină de nine-to-fiver – cafea, servici, acasă, puțin TV, puțin citit și somn. Oricum afară e frig, deci nu e de ieșit în lume.

Așa că nu am mai trecut prin nicio aventură care să merite să fie menționată aici. Cel mai palpitant lucru pe care l-am făcut săptămâna asta a fost că am mâncat ardeiul ăla iute la restaurantul chinezesc. Iarăși încep să mă plâng că am îmbătrânit. Păi acum câțiva ani atâtea tâmpenii făceam într-o săptămână că puteam povesti ore în șir ce și cum. Dar na, nu se mai poate. Om serios, la casa mea, chestii. Și ca să vedeți cât de mult m-am maturizat, acum în loc să ies zilnic în oraș la bere, stau acasă și mă joc cu soldăței.

Vreau să spun că nu am avut cea mai activă săptămână. Dar e bine, nu mă plâng. Stres puțin, o carte bună, mâncare și mai bună – pot trăi și nepalpitant.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

