Skip to content

Mașini și dorințe

2 March 2009

Vreau o mașină. Adică nu vreau, îmi trebuie o mașină. Mi-am dat seama de asta venind spre casă de la magazin. Cărând vreo șapte plase. În Timișoara luam taxiul la faze din astea. Dar aici nu se rentează, pentru că magazinul e prea aproape și taxiul prea scump.

Mașină nu pot să-mi iau acum pentru că am de ales între două opțiuni: ori îmi iau o mașină nouă sau aproape nouă și voi plăti o grămadă de bani ca să o export în State când mă mut acolo, ori îmi iau o coajă veche și ieftină dar care îmi poate face surprize de genul lăsat în mijlocul drumului.

Prima opțiune nu îmi surâde pentru că mai bine duc în cârcă niște cumpărături încă jumătate de an decât să mă complic pe urmă cu bani, acte, chestii. A doua opțiune nu-mi surâde nici atât pentru că am condus Dacia destul în România și cunosc sentimentul. Nu mai vreau mașină care să mă lase în drum. Sau de care să mă rog să mă ducă la destinație. Sau care să înceapă brusc să sune ciudat sau să facă nu-știu-cum. De banii ăia mai bine îmi cumpăr bicicletă.

Dar până una alta, car cumpărăturile manual și îmi pun dorințe. Vreau o mașină. Și vreau să vină vara. Și vreau o vacanță mare. O vacanță atât de lungă încât să nu se gate până când mă satur eu de ea. Cum erau când eram la școală. În clasele mici, înainte să se trezească deștepții de profesori să-ți dea teme pe vacanță. Mama lor de sadici. Și vreau o sticlă de Jack Daniel’s, că aia pe care am trecut-o ilegal prin graniță – povestesc altădată ce și cum – s-a gătat. Și vreau să se descopere că țigările sunt sănătoase și să se apuce toată lumea de fumat la recomandarea medicului (da, m-am lăsat din nou de fumat). Acum numai dacă mi-aș aminti unde am pus peștișorul ăla de aur…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

