Skip to content

WFH

4 March 2009

Notă: WFH vine de la Working From Home, nu de la WTF!

Am muncit câteva zile de acasă din nou. Și la un moment dat am început să mă simt ca o legumă. Adică da, e plăcut și comod dar nici să nu mai ieși din casă cu zilele nu e OK. Mai ales acum când a venit primăvara (e tot frig, dar așa îmi place mie să cred).

Am decis că nu se mai poate. În primul rând pentru că am vrut să mă deplasez din casă și în al doilea și cel mai important rând, pentru că am avut probleme cu conexiunea la internet. Și trebuie să fiu conectat când lucrez. Neapărat.

Așa că astăzi, în loc să mă trezesc la 8, să mă pun cu cafeaua și laptopul în pat și să lucrez până la 5, cum am făcut în ultima vreme, m-am trezit la 7 ca să prind naveta până la MCDC, am lucrat pe laptop la lucru (proiectul curent îl țin pe laptop) și de la 5 până la 5 jumate am așteptat naveta să mă aducă înapoi acasă.

Ce am învățat? Că dacă țin neapărat să ies din casă, pot face o plimbare în parc. E mai practic. Azi am stat afară fix cât am așteptat după microbuz. Păi ieșeam la aer ”curat” mult mai des când fumam. Zău că nu îmi mai vine să merg la lucru până la vară. Când, dacă voi fi viteaz și sportiv, voi merge cu bicicleta. Dacă nu, probabil voi ieși cu laptopul pe balcon, și voi lucra dintr-un șezlong, la soare. WFH. Rămâne de văzut.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

