Skip to content
Tags

Marketing Fail #2

7 March 2009

Am fost la mall azi (Favorite American pastime – mă acomodez🙂 ). Și, trecând pe lângă un magazin de haine, soția mi-a spus că e de pițipoance. Și eu i-am spus că mi-am dat seama. Cum? Nu, nu m-am uitat la haine. Nu obișnuiesc să mă uit la hainele din magazinele pentru femei. Am văzut un afiș-reclamă în vitrina magazinului – o tipă îmbrăcată cu nu-știu-ce haine și următorul text: “I stopped traffic in these jeans”. Adică “am oprit traficul în blugii ăștia”. Acum gândiți-vă ce gen de femei își doresc să oprească traficul…

From → funny

Leave a Comment

Leave a Reply

