Skip to content

Weekend!

13 March 2009

Săptămâna asta iarăși am muncit în loc să scriu pe blog. Să-mi fie rușine. Dar s-a gătat. E weekend. Joi a fost OK, m-am speriat degeaba🙂 Sigur a trecut luna plină sau a ieșit mercur din retrograd sau ceva de genul…

Urmează un weekend scurt dar intens relaxant. Mi-a venit comanda de pe Amazon, am ce citi. Am soldăței de pictat. Am Simpsons și Family Guy de văzut. O sticlă de Jack Daniel’s mai trebuie dar asta se va rezolva probabil mâine.

Am o rețetă de lazy day grozavă, pe care o voi împărtăși cu voi odată (o parte din ingrediente le-am înșirat mai sus). Deocamdată am de gând să o folosesc mâine și poimâine.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

