Skip to content

La un mall asiatic

14 March 2009

Astăzi am fost la un mall asiatic. A ținut soția neapărat să mergem pentru două magazine: Daiso și T&T. Știam de ele pentru că ambele firme aveau magazine deschise și foarte aproape de apartamentul în care am locuit când am stat în downtown.

Daiso este un magazin de chinezisme. Totul costă 1, 2 sau 3 dolari. Și au de toate. Într-adevăr, e rentabil să-ți cumperi de acolo pixuri, caiete sau mai știu eu ce i-a trebuit soției – bureți de spălat vase, săculeți etc. Adică e rentabil să-ți cumperi chestii de la care nu aștepți o calitate grozavă. Dar m-a șocat faptul că aveau de toate acolo. Era un raft cu ochelari, aranjați pe dioptrii. V-ați cumpăra ochelari cu 2$ de la un magazin de chinezisme?

Pe urmă este T&T. T&T este un supermarket. Când stăteam în downtown, cumpăram de acolo pachețele de primăvară și Japanese cheese cake. Bunătăți asiatice. Ei bine la T&T-ul unde am fost astăzi nu am găsit nici de una nici de alta. În schimb în magazin mirosea îngrozitor. Găteau ceva. Și culmea, lumea se îngrămădea să cumpere. Mie mi se părea că își găteau șosetele după miros. Nu am stat să văd. Dar pentru nimic în lume nu m-aș fi pus la o coadă pentru așa ceva.

În rest, mare lucru nu am prea văzut. După cum am spus, era mall asiatic. Magazin de cărți scrise în chineză. Magazin de hobby-uri chinezești – Gundam, Dragon Ball Z și altele asemănătoare. Până și food court-ul era prea asiatic pentru gustul meu: vreo 4 – cum le spune la astea de la food court? Dughene? Buticuri? – în fine, vreo 4 din astea cu mâncare chinezească, de care m-am săturat la restaurant; unul cu mâncare vietnameză, care mie nu îmi place, bucătărie vietnameză care, din câte am văzut eu, constă în principal din fierturi cu orez… Noroc că am găsit o hamburgerie. Asta îmi place aici, hamburgeri se găsesc peste tot.

Și cam atât. Cam sec mall-ul asiatic. A, și un magazin cu produse Sanrio. Hello Kitty și prieteni. S-a bucurat soția. Nu cred că mai mergem acolo foarte curând.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

