Skip to content
Tags

Fantasy & SF

16 March 2009

După cum plănuiam, m-am apucat de citit în forță. Așa că am luat wishlist-ul pe care l-am întocmit în postul trecut despre cărți și m-am dus cu ea pe Amazon. Și am comandat. Așa că, pentru moment, am ce citi.

Deocamdată am terminat de citit Snow Crash, de Neal Stephenson, care a fost, într-adevăr, cyberpunk. Cu accentul pe punk. Până la absurd. Nenea Neal s-a gândit că dacă tot scrie cyberpunk – știți voi, anarhie, distopie – atunci așa să fie. Cartea a fost foarte interesantă și foarte comică. Mi-a plăcut mult și cu siguranță voi mai căuta cărți scrise de el.

Am citit și din The Call of Cthulhu and Other Weird Stories, de H. P. Lovecraft. Mai am câteva weird stories de citit ca să o termin, dar trebuie să recunosc că Lovecraft e meseriaș. Singura problemă este că are un stil de a scrie ca de la începutul secolului trecut, și mi se întâmplă să îmi fie greu să-l urmăresc – fie nu cunosc cuvintele pe care le folosește, fie nu înțeleg exprimarea. Dar povestirile merită tot efortul. După cum ziceam, e meseriaș.

În seara asta, cel târziu mâine, termin Horus Rising, de Dan Abnett, primul roman din seria Horus Heresy. Contrar așteptărilor, trebuie să recunosc că îmi place foarte mult cartea. Aduce puțin a Starship Troopers, e adevărat, dar e interesantă oricum.

Sper să nu îmi pierd interesul, pentru că am comandat, la pachet, și False Gods, al doilea volum al seriei. Și, în aceași cutie cu logo-ul Amazon, a sosit și The Forever War. Bine, și o carte cu rețete italienești, dar aia era pentru soție🙂 Și, la vreo două zile după ce am făcut comanda, am trecut printr-o librărie unde mi-au picat ochii pe Agents of Artifice: A Planeswalker Novel. Cartea este fantasy, în universul Magic the Gathering. Am mai citit ceva romane din același univers și mi-au plăcut, plus că Agents of Artifice avea o copertă albastră și shiny, așa că am adăugat-o la bibliotecă. Deci am ce citi o perioadă.

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

