Skip to content

O, brad frumos

16 March 2009

V-am spus că noi încă avem bradul de Crăciun pe balcon? Asta pentru că aici toată lumea este atât de preocupată de reciclare, eco-nu-știu-ce și eco-nu-știu cum, că nu ne-am putut scăpa de el.

După sărbători, primăria a aranjat să ia brazii de pe marginea drumului, dar asta doar în cartierele de casă. Adică dacă stai la casă, scoți bradul în fața porții, îl lași acolo și vin și ți-l adună. Ei bine noi stăm la bloc și în zona asta nu a existat așa ceva. Acum poate vă întrebați de ce nu l-am aruncat la gunoi. Păi nu e așa simplu. Pentru că gunoiul este de vreo 2-3 feluri, într-unul arunci cartoane, într-unul aluminiu, într-unul altceva – chestia e că nu poți arunca un brad în nici unul din tomberoane. Și mai au și camere de filmat prin clădire și chestii, nu poți să te prefaci că nu știi care-i faza și să-l arunci pe furiș. Așa că a trebuit să ne interesăm ce trebuie să facem cu el. Cică trebuie dus la un centru de reciclat care primește brazi. Dar nu dus oricum, trebuie tăiat în bucăți mai mici de nu-știu-câți centimetri.

Eu am avut o idee când am fost în Redmond. Dacă tot închiriasem mașină, am zis să-l luăm cu noi și să-l aruncăm de pe vreun pod, dar nu m-a lăsat soția. A rămas să-l ducem la reciclat. Doar că nu am avut fierăstrău. Și nici fierăstrău nu găsești oriunde, că prin zonă sunt plăcintării și magazine de haine, de unde fierăstaie. A trebuit să cumpărăm unul de la Ikea, care este în cealaltă parte a orașului. Pe urmă, recunosc, mi-a fost lene să mă apuc să-l tai. Pe urmă s-a stricat vremea și nu îmi vine să stau o oră afară în frig și să tai lemne. Plus că centrul de reciclare e la câțiva kilometri buni de noi. Trebuie să car ditamai bradul ciopârțit în alt capăt de oraș. Așa că spiritul Crăciunului e încă cu noi. Bine, acum e uscat și portocaliu, dar e încă cu noi. Eu zic că tot mai bine l-am fi aruncat de pe un pod.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

