Skip to content
Tags

WTF creștin

17 March 2009

Am aflat de la Arhi de manualul creaționist de biologie de clasa a 9-a, Măiestrie şi strălucire divină în biosferă. Incredibil.

În curând probabil se va preda alchimia ca alternativă la chimie (ar fi OK, oricum nu mi-a plăcut deloc chimia) și numerologia în loc de matematică (sigur e mai ușoară ca analiza). Dacă se va introduce un manual de informatică mistică, chiar mi-ar face plăcere să contribui ca autor. Aș scrie despre tainele compilatorului care transformă Cuvântul în Cod Executabil și despre marele profet Alan Turing.

Și mi-am pierdut toată dimineața citind comentariile de pe site-ul asociației umaniste române. E amuzant să vezi cum un grup de oameni raționali încearcă să convingă cu argumente raționale un grup de oameni iraționali.

Voiam să zic că România e în Evul Mediu, dar citind acolo la comentarii, am aflat de Jesus Camp. E un documentar care se găsește și pe YouTube. Și m-am uitat la el. Se pare că și America e în Evul Mediu. Dacă vreți să vedeți un WTF mare de tot, uitați-vă și voi. Cum se spală copiii pe creier. Cum își țin părinții copiii acasă, fac home schooling și îi învață că toată știința e o aberație și că totul s-a întâmplat cuvânt cu cuvânt cum scrie în Biblie. Și îi duc la Bible Camp, unde vin nebuni mai mari și le țin cuvântări. Sfinte Turing, ce se întâmplă cu lumea asta?

From → rant

One Comment
  1. hahaha
    cuvantul in cod executabil🙂
    face-se voia ta programatorule,
    precum in codul sursa
    asa si binare🙂 muhaha

    rahatul asta de “creationism vs evolutionism” din state a plecat. deci nu aveam noi cum sa fim in evul mediu daca nu erau ei acolo in the first place.

Leave a Reply

