Skip to content
Tags

Ochelari de soare

21 March 2009

Am văzut un tip cu căciula trasă pe frunte și niște ochelari mari de soare. Nu pe pârtia de schi ci în mall. În mall. Înăuntru. De ce ai avea nevoie de căciulă și ochelari de soare în mall? Să zicem. L-am văzut, am râs, am mers mai departe. Am văzut cel puțin doi tipi cu ochelari de soare, de data asta nu pe ochi, proptiți pe cap. Acum ai zice că e normal, că și i-au scos de pe ochi ca să vadă ceva cât timp sunt în mall. Problema e că afară nu era nici soare nici zăpadă. Plouase trei săptămâni într-una.

De ce să-ți iei ochelari de soare când ieși din casă pe o vreme din asta? O fi vreun fel de optimism cretin sau oamenii vor să fie pregătiți tot timpul – trei săptămâni de ploaie și ei își iau ochelari de soare și și-i pun pe frunte ca să fie pregătiți pe când se ivește soarele? Atunci mă întreb care e riscul ca soarele să răsară brusc și să strălucească orbitor într-un magazin din mall?

From → rant

One Comment
  1. Alice Margot permalink

    Sigur nu erau români?

Leave a Reply

