Skip to content

Steveston

22 March 2009

Steveston

Astăzi, pentru că în sfârșit am avut vreme mai bună, am fost să vizităm Steveston. Steveston este – sau mai bine zis, era – un sat de pescari la sud de Richmond. Acum a devenit și obiectiv turistic. Plănuiam de mult să facem o excursie până acolo doar că pe ploaie nu ar fi avut niciun farmec.

A fost super. Ne-am plimbat pe docuri, am văzut pescăruși și lebede și am mâncat pește, principala atracție fiind restaurantele de pe malul apei. De la restaurante se poate coborî la docuri, unde pescarii vând pește proaspăt direct din bărci.

Barca

În Steveston este și o vestită brutărie românească, unde l-am cunoscut pe brutarul Nicu și de unde am luat o pâine făcută pe vatră.

Ne-a plăcut foarte mult și sigur vom mai merge. Și din nou rămân uimit cât de frumoasă poate fi zona asta – cum suntem la 30 de minute distanță atât de munte cât și de ocean. Următoarea destinație: acvariul din Vancouver.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

