Skip to content
Tags

Erezia

25 March 2009

Ultima dată când înșiram ce am citit și ce am de citit, terminam Horus Rising, primul volum din seria Horus Heresy. Ei bine m-am apucat de următorul volum, False Gods, și nu m-am mai oprit. Am fugit la librăria cartierului și mi-am cumpărat tot ce mai aveau din serie. Am citit Galaxy in Flames și The Flight of the Eisenstein și mai am de citit Fulgrim, Descent of Angels, Legion, Battle for the Abyss și Mechanicum. Și pe urmă aștept, că mai apar… Mă bucur măcar că nu m-am apucat să citesc de când a apărut primul volum pentru că atunci ar fi trebuit să mor de nerăbdare luni la rând până ar fi apărut un volumn nou. Bine, așa voi face și acum, după ce le gat pe astea.

Povestea este foarte captivantă. Calitatea variază, pentru că volumele sunt scrise de autori diferiți. Noroc că nu variază atât de mult. Adică nu este un volum superb și următorul mizerabil. Variază undeva între “super!” și “meh, am citit și mai bun”. Dar e OK. Și nu mă las până nu le citesc pe toate.

E vorba de împăratul omenirii, care deține puteri fenomenale, unii începând să-l considere un zeu și despre primarchs, “fii” lui, care conduc legiuni de soldați modificați genetic în lupta de a (re)cuceri galaxia. E vorba despre forțele malefice care există în warp, despre Horus, Warmaster, care a rămas să conducă cruciada pentru a cuceri galaxia după ce împăratul a decis să se întoarcă pe Terra și despre planul lui Horus de a-i lua locul pe tron. Îmi place amestecătura de vechi și nou: cruciade, religie, onoare – inginerie genetică, arme futuriste, nave spațiale. Frumos.

Acum nu se mai pune problema de wishlist, până nu termin cu seria. De fapt mai trebuie să-mi iau Descent of Angels, Battle for the Abyss și Mechanicum, care nu erau la librărie.

Stau și mă gândesc câți bani va face Amazon pe spinarea mea. Din România nu comandam pentru că era prea mare bătaia de cap – trebuia să-mi fac card, să aștept cine știe cât după comandă, eventual să mă plimb pe la vămi, cum a pățit un prieten. Am zis că mai bine aștept să ajung aici. Acum s-a schimbat situația – comand lunar. Totuși, parcă mai bine îi dau pe cărți decât să-i lipesc de frunte la maneliști, cum fac unii, nu?

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

